Hemma !!

Är hemma från Moa nu ! Kom hem för ett tag sen, men har fixat lte saker så satte mig vid datorn nu ! :) Det var en trevlig kväll, det snackades väl mest !! Åt väldigt mycket till middag, och sen åt vi fika också och firade Moa !! :) Nu sitter jag och kollar på tv, Winter !! Ska väl snart kolla lite bloggar, har inga bilder att ladda upp för det var från moas kamera och har inte fått bilderna än ! Just det.. Mamma gik till affären där Uffe hade köpt min kamera och de sa att de aldrig hade sett något sånt och att det inte var själva kameran utan objektivet, så de skulle fixa det innan jag åker till Spanien, och om de inte hann fixa det så skulle jag få låna ett ! :) Men nu så ska jag kolla bloggar ! Så ha det bra, skriver nog inte mer idag så vi hörs imorn ! :) <33 Kraamar


Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Rolig bild!

Pussokram

2010-04-13 @ 10:58:35
Postat av: Anonym

Jätte cool bild! <33

2010-04-13 @ 19:47:24
Postat av: Sofia

Tackar :) <333

Vem är anonym ??

2010-04-13 @ 21:55:53
URL: http://sofiajohansssons.blogg.

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0