Guuuuuulllddd !!!!

Kan det bli mycket bättre ? Inte bara att vi, de "små", tog guld ?? utan det "stora laget" tog också guld !!! :D 2 guld på en dag ! Och båda går till Norrtälje Gymnastik Förening !! :D :D Så grymt kul !!
Gick upp vid 5 i morse ! Vi skulle vara i tullinge kvart i åtta, inte så kul men när man väl kommit upp och piggnat till så e det som vanligt en morgon ! Jag satte på mig gympakläder och gick ner och åt frukost ! efter frukosten fixade jag och mamma tävlingsfrisyren och sen gjorde jag mig i ordning :) Andrea kom och hämtade oss  06:15! Jag satt och smsade med Moa hela vägen :P hehe.. När vi kom fram så började vi värma upp och sen förträna (man får köra alla varv en gång som inte bedöms) Efter förträningen så blev det förberedning och sen ut och köra !  Vi började med matta och hopp och sist Fristående ! :) Allting gick perfekt ! Men vi mötte bra lag också, så det var inte direkt säkert att vi skulle ta guldet ! :P Sen när vi har kört allt och allt gick perfekt, så gick vi in på golvet där alla lag satt för att få reda på prisutdelningen !! :) Vi satt där och när de ropade ut i mickarna att de som tar guldet är... Norrtälje GF !!! Det är nog den bästa känslan som finns ! :) När allt var klart och de stora skulle börja tävla så gick vi som redan tävlat upp och satte oss på läktarn och kollade ! Det var sjukt spännande att kolla ! Jag är typ lika nervös när jag kollar på som när jag kör själv :P Hehe, allt gick bra för de också men om jag ska vara ärlig så trodde jag inte att de skulle vinna :P Blev nog lika glad som de när man fick reda på att de vann !! :D Hehe!! :P Får räcka så här ! Ha det bra hörs senare !! :D
Bilder kommer vid nästa inlägg :)

Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0