God Morgon :)

God morron allesammans ! :D 
Sitter i soffan har just gjort mig i ordning ! :D Ska bara borsta tänderna och sen gå ut och fota :D :D Har längtat efter min kamera i en evighet, så nu är det aas roligt att fota ! Det var det innan också, men nu e det som när jag fick den första gången !!! haha... Idag efter skolan kommer jag och moa gå till mormor och morfar, vi ska interljuva de om hur det var på midsommar för 70 år sen ! :) Det är ett skolarbete, från hemkunskapen! Sen ska vi "jogga" till macken och köpa en glass för att sen gå hem till mig ! :D Så nu vet ni hur min dag kommer bli ! Men ska borsta mina tänder nu, byeee !!! <333



Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0