Fått min Kamera ! :D

Yeeess !! Fick tbx min kamera när jag kom hem från gympan ! Det är ett annat objektiv, 18-50 och har den lägsta bländaren på 1,7 tror jag det var ! Kommer inte ihåg XP Men det är bra !! Haha, mamma har ju sagt att jag ska åka till spanien på torsdag, satt jag skulle få det snabbare, och då frågade de hur länge jag skulle vara borta och hon sa 7 dagar, och då sa han att det kanske var färdigt tills dess!! Haha !!! Då kanske jag kommer få mitt objektiv nästa vecka, med andra ord innan Spanien !! :D Jippi !!!! Är skiita glad ! <333 


EN GLAD SOFIA !!

skruttenplutten.blogg.se *klick*


Skriv till mig här >
Postat av: Hanna

Har du ny bikini?? :D Vart ifrån? :)

Rolig bild! ;) <33

2010-04-28 @ 08:33:29
URL: http://hanniilove.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0