En usel träning...

Jaa... Ni ser rubriken ! En sjukt dålig träning !! Allt gick dåligt ! Grop träningen också! Den som man kan lära sig något på medd hjälp av groparna !! Men där rök den bort... Mina skruvar började krångla och kommer säkert bli som det var förut att jag fick ta extra träningar för att klara de ! Ifall det kommer tillbaka så vet jag fan inte vad jag gör! Jag orkar fan inte fastna där igen och inte komma någon vart... Det var så j*vla jobbigt !!!!!! En världelös träning var det !!! Moa ska sova här inatt igen :) Hon e väl kvar här till träningen imorn antar jag !!:D Vi kommer väl hitta på ngt kul :P Typ studsa ifall det blir fint väder ;P Men ska hoppa in i duschen nu, kanske hörs sen ! :D


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0