En dag med Moa !!

Igårkväll satt vi mest vid datorn, tittade på Körslaget och snackade, vi var så inne i datorn att vi inte ens såg vem som åkte ut på Körslaget;P haha!! Efter några timmar gick alla i Moas familj och la sig och vi satt kvar i soffan helt inne i våra datorer :P Efter nån timme hade tänkt att gå och sussa då vi fick vårat skrattutbrott :P Haha har inte skrattat så mycket på länge faktiskt :P Riktigt kul var det !! xD Vi gick och la oss efter en halvtimme kanske, låg och snackade ett tag och sen somnade vi väl! Jag och Moa blev väckta när klockan var ungefär 12 :P Hehe brukar inte sova så länge !! Men det var väldigt bra att vi blev väckta, för vi vill ju inte att dagen ska flyga bort skit snabbt bara för att vi sover bort den:P hehe.. Men det tog väl över en halvtimme innan vi kom upp ur sängen ! Men när jag gick upp ringde jag mamma och frågade om hon kunde komma med skivor till photoshop som jag har fått låna av min faster, vivi, men då frågade mamma om vi skulle komma hit, och det kunde vi ju göra så pappa kom efter ungefär en timme ! :) Vi gick direkt ut och fotade! Sen gick vi in ett tag och drack juice :) Sen gick vi med Laffie ner till sjön och tillbaka, sen lämnade vi henne för att sen gå ut och fota igen :P Jaa.. dagen gick väl åt till att fota, som alltid xP Skit kul ! :P Vi hade tänkt att gå ut och studsa men just när vi skulle gå ut så kom Marlene !! :( Så det blev inget studsande.. Just nu sittter jag och lyssar på Countrygirl som Moa sjöng på Talang!! Den är så sjukt bra och hon sjunger så j**vla bra!! Men ska kolla lite bloggar nu, lägger ut bilder sen ! Ha det bra !! Kramisar<3 

Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0